Posted on

“Stjernetegn”

Torsdag var jeg forbi frisør Bomholt for at få farvet mit hår inden en opgave på mandag. Jeg poster fotos efter!

I anledning af release for en ny musikvideo, som min gode ven Kasper (fra Eyelight Productions) står bag, var jeg sammen med ca.50 andre mennesker inviteret med på bus-tur til Fredericia i går. Vi var på ”One” derovre, hvor der bla. var live optræden. ”Stjernetegn” er med dj Pete Fox, Joey Moe samt Jeanette Zeniia.

Sjov aften –er lidt ramt i dag.

Se Behind the Scenes på ”Stjernetegn”:

http://www.youtube.com/watch?v=Bv5PRpatCgU

Skriv et svar

